Blogi jako forma marketingu

Jeśli kiedyś marzyłeś o tym, żeby prowadzić pamiętnik, teraz możesz wkroczyć w XXI wiek i mieć własnego bloga. Co to takiego? Otóż nic innego jak elektroniczny dziennik, w którym można zapisywać swoje myśli, wszystko co przychodzi nam do głowy. Co ważne, można także dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi osobami. Bowiem dostęp do takiego bloga mają wszyscy użytkownicy Internetu.

Oczywiście są także pamiętniki elektroniczne, których treść jest widoczna tylko po zalogowaniu, co oznacza, że prowadzona jest selekcja. Jednakże w Internecie można być anonimową osobą, nie ma konieczności ujawniania swoich danych. Tym samym nie trzeba przyznawać się do zamieszczanych na blogu tekstów. Wygląd własnego bloga można dowolnie edytować. Co z kolei wiąże się z tym, że nawet takie blogi, które mają gotowe szablony są modyfikowane przez unikalne zdjęcia, dobór czcionek i oczywiście autorskie treści.

Blogi były niezwykle popularne kilka lat temu, jednakże dziś wiele osób nadal prowadzi taki elektroniczny dziennik, jednakże częstotliwość pojawiających się na nim wpisów pozostawia wiele do życzenia. Co więcej dobrze prowadzone blogi (Blogan.pl) są formą marketingu. Osoby znane prowadzą swoje pamiętniki elektroniczne i opisują ważne w ich życiu wydarzenia. Ostatnio nawet politycy wykorzystywali je w swojej kampanii, do komunikowania się z innymi użytkowaniami sieci. Zresztą akurat jeśli chodzi o polityków to korzystają także z portali społecznościowych, gdzie mają swoje profile, udzielają się na różnego rodzaju formach internetowych. Po prostu robią sobie dobry PR w Internecie.

Dodaj komentarz